zondag 29 juli 2012

Voor Jonathan

Mijn zoon Jonathan wordt op 16 september 12 jaar en toen ik vorige donderdag een strook papier in de winkel CartnScrapArt zag liggen, wist ik het meteen, daarmee ging ik een kaart voor hem maken.


Een strook papier?  Ja hoor, een halve 12" van Scrapcake.  Ze worden zo verkocht.




Het cardstock is weer van ColorCore (mijn favoriet!!).
De oogjes van de inktvissen verving ik door wiebeloogjes en voor de rest heb ik wat embelishments toegevoegd, maar niet te veel!  De  cijfertjes "12" zijn alphabetstickers van Prima.
De sterrenstansjes komen uit boekenvoordeel, de circles en decked Rectangles zijn Spellbinders.
Binnenin heb ik ook volop stickles gebruikt.
De "gelukkige verjaardag" stempel is van Verschoten en de "Happy Birthday" stempel is van Inkadinkado.
Het lint, het touw en de charm vond ik in één van mijn knutsellades!
De takjes die wat zeewier moeten voorstellen, zijn van een pons van Punch Bunch

Het is overigens een grote kaart : 16 x 18,5 cm

Aangezien ik knutsel op de tafel in de eetkamer, kan ik tijdens het kaartjes maken perfect de olympische spelen volgen.  Dat staat hier de hele dag op.
En ja hoor, ik kan gerust een kaartje maken voor mijn zoon terwijl hij hier rondloopt, die ziet niets hoor.  Mijn mannen zijn overigens niet zo geïnteresseerd in mijn hobby.  Mijn man moet wel altijd het eindresultaat beoordelen.  Dus voor hem zal ik toch in het geniep een kaartje moeten maken.
Dus voor september moet ik nog een kaart voor Thomas maken (die wordt 18 op 5/9) en een kaart voor mijn man (verjaart op 19/9).  Mannenkaarten dus, zucht!

Ik wens iedereen nog een fijne zondag iedereen.


Groetjes van Marijke

5 opmerkingen:

  1. OH! Dat papier heb je super gebruikt Marijke! ErRg leuk dat "zeewier" en de wiebeloogjes :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk kaartje is dit geworden. En de oogjes zijn goed gevonden!
    ScrapsEls
    www.scrapsels.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk heb je dat papier verwerkt, maar ik had niet anders verwacht van jou!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hoi marijke das een liee kaart seg

    gr cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel erg leuk kaartje :) Super papier ook :)
    Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen