dinsdag 10 juli 2012

Robot jongenskaartje

De Robot is een digistempel van Pink Cat Studio. 't Was een setje van 1 robotje en een aantal tekstjes die je op zijn buik kon zetten.
Ik heb het afgedrukt op aquarel papier en dan 3 keer gedroogd met de heatgun, zoals ik ergens op één of ander blog vond.  En inderdaad, ... ik kon 'm zonder problemen inkleuren met distress inkt (Chipped Sapphire en Weathered Wood).

Het papier aan de binnen- en buitenkant is zelf uitgeprint (gratis) digipapier.  Je vindt ze hier.

De radertjes zijn van een Tim Holtz stans.  Ik gebruikte ook de ronde nestabilities om de stempel uit te stanzen en te matten en dat heb ik dan verhoogd opgekleefd.

De stempeltjes van binnenin, tja, ik weet niet meer welk merk ze zijn.  De robot en het hartje rechts beneden horen bij elkaar.  Dan de binnenkant nog afgewerkt met blauwe stiftstreepjes.




Groetjes van Marijke.


2 opmerkingen:

  1. Ik vind het een super kaartje! Knap gedaan.

    ScrapsEls
    www.scrapsels.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Knap! Ik heb onlangs ook de radertjes-stans gekocht, ik zat altijd zo in de knoei met die mannenkaarten, nu heb ik toch al iets...

    BeantwoordenVerwijderen