dinsdag 31 juli 2012

Communie 2008 Layouts

Gisteren heb ik eens een aantal foto's gesorteerd die ik nog wel eens wil scrappen.  Ik scrap zeker niet al mijn foto's, de meeste gaan in mijn doodgewoon foto-album, al ben ik een volledig jaar achter met het inkleven van mijn foto's.

Voor de layouts van vandaag koos ik enkele foto's van de eerste communie van onze Jonathan, 4 jaar geleden.

De eerste layout is vrij simpel gehouden vanwege het drukke achtergrond papier.



Ingrediënten :
Design papier en Diecut van My Minds Eye : Quite Contrary
ColorCore Cardstock
Vlinder van Jenni Bowlin
Pebbles van ergens op een beurs
Kleine vlinders van een pons van Fiskars
Pons van Martha Stewart


De 2de layout is iets speelser, maar toch nog heel eenvoudig.




Ingrediënten :
Design papier van My Minds Eye : Quite Contrary
Design papier van Little Yellow Bicycle
ColorCore Cardstock
Met de hand genaaid
Spellbinder Nestabilities : circles
Cheery Lynn stans : Exotic butterfly
Alphabet van My Minds Eye : Lush

Foto's van layouts maken vind ik altijd moeilijk.  Je vind niet de juiste achtergrond en je hebt schaduwen op je foto's!  Tips zijn altijd welkom.

Morgen een dagje Planckendael, dus acthteraf weer een aantal foto's om te scrappen.
Ze voorspellen mooi en warm weer, maar wel onweer in de namiddag.  Laat ons hopen dat we daarvan gespaard blijven.  We nemen een vriendje van Jonathan mee en die blijft dan 's avonds ook slapen.  De pret kan niet op voor Jonathan.

Groetjes van Marijke

2 opmerkingen:

  1. Leuke gedaan Marijke, ze passen perfet samen hoor!
    Tjah, foto's van layouts : ofwel leg ik ze op mijn zwarte vloer, en probeer er knal bovente hangen of ik zet ze op zo'n schildersezeltje voor mijn wit gekalkte muur :-)
    Veel plezier in Planckendael!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke layout :) Ik probeeer ook soms mijn foto's te scrappen, maar dat gaat toch moeizamer dan kaartjes maken hoor :) Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen