dinsdag 24 juli 2012

Elfenkaartje

Hallo lieve volgers en lezers,

vandaag ben ik buiten aan het knutselen gegaan.  Een heel gesleur weliswaar en altijd heb je net weer iets nodig dat nog binnen is.  Zucht!  Maar hier in België moet je nu eenmaal profiteren als het eens mooi weer is.
Momenteel zit ik toch weer even binnen om wat af te koelen.  Maar zodadelijk ga ik buiten zitten lezen.

Ik maakte vandaag een kaartje met het papier van Maja Design : Vintage Summer Basics.




Designpapier : Paperpad van Maja Design Vintage Summer Basics
Roos-paarse cardstock is van ColorCore
Stansen van Memory Box : Larue Flourish en Meadow Leaf
Binnenin een rand- en hoekpoens van Martha Stewart
Nestabilities : Small Circle en Small Scalloped Circle
Stempel : Fairy Chloe van Greeting Farm ingekleurd met distressinkt en bewerkt met stickles.


Het is niet makkelijk om de juiste kleuren roze, blauw en groen cardstock te vinden dat bij het papier van de Vintage Summer Basics block.  Maar bij ColorCore lukt het wel.  Donderdag in de winkel van Cart 'n Scrap Art in Lier (Emblem) even zoeken naar de juiste kleuren.  Ik neem mijn paperpad dan wel mee.  Ook voor mijn nieuwe papiertjes van Memorybox (Viola) moet ik nog op zoek naar het juiste paarse cardstock.

Morgen gaat mijn echtgenoot de hele dag fietsen in Zeeland en overmorgen ga ik een dagje naar mijn scrapmaatje Els voor een "Crop 'n Shop".  Dus ga ik nog wel wat kaartjes in elkaar flansen.  Ik moet dringend nog wat jongens/mannenkaarten maken want in september zijn hier in huis 3 jongens/mannen jarig!  En eigenlijk heb ik ook nog wat extra geboortekaartjes nodig in mijn "doos".

Heel veel zonnige groetjes van Marijke 

4 opmerkingen:

  1. Een hele leuke kaart Marijke! Ik heb ook al mijn materiaal in en rond mijn bureau staan, dus zeulen is ook voor mij de boodschap :D
    Groetjes
    Liv

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een mooi weer hoor. Buiten knutselen is niks voor mij hoor, maar fijn dat jij het leuk vind.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Alweer een prachtige kaart, Marijke!!
    Buiten scrappen is inderdaad heel fijn, he, maar ken het sleuren :)
    Geniet nog van het goeie weer en van de crop 'n shop (klinkt leuk)!!
    els

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heeel erg mooi kaartje! En ja als ik buiten wil freubelen is het ook altijd een hele verhuis :) haha.. Maar ja nu hebben we eindelijk eens goed weer dus profiteer ik er van!! Groetjs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen