zaterdag 7 juli 2012

Magnolia met koala

Vandaag maakte een verjaardagskaartje met het schattige magnolia stempeltje met koala beer.  Het viel me wel  wat tegen om het in te kleuren.
Ik heb het ingekleurd met distress inkt : Tattered Rose, Tea Dye, Victorian Velvet, Iced Spruce, Black Soot, Rusty Hinge, Gathered Twigs, Walnut Stain en Frayed Burlap.
  • Papier van First Edition (New Leaf) en DCWV Linen Closet cardstock.
  • Bloemtjes zijn van prima en het oranje werd wat getemperd door walnut stain distress inkt.
  • De bloemenkernen zijn spacers die ik een beetje platter heb gemaakt met een hamer ;-)
  • De veer werd geleverd door een lokale duif. 
  • De metalen hoekjes en de spacers komen van Hobbyshop Agnes. 
  • Waar het kant en de hartjes charm vandaan komen, weet ik helaas niet meer.  
  • Ik gebruikte scrappersfloss om de charm aan het kant vast te maken.
  • De takjes zijn met pons van Punch Bunch gemaakt.
  • De pareltjes zijn van Boekenvoordeel.
  • De stempel is een onderdeel van een stempel met een taart er op.  Ik weet niet meer van welk merk.  Ik heb ze vandaag echter uit elkaar geknipt om ze apart te kunnen gebruiken.
  • Mijn gebroken witte basiskaart is 16,5 cm x 16,5 cm en komt ook van bij Hobbyshop Agnes.



Ook de binnenkant heb ik mooi afgewerkt met de restjes van het papier.

Dit is een kaart geworden om af te geven want ze lijkt met erg moeilijk om te versturen.  Ik zie op blogs veel kaarten waarvan ik denk, hoe versturen ze die in hemelsnaam.  Ik heb vorige week in de Action dan ook maar een aantal A5 bubble enveloppen gekocht, maar die zijn ook niet zo geweldig breed natuurlijk (17,5 cm aan de binnenkant).

Ik denk wel al dat ik iemand op het oog heb om deze kaart op haar verjaardag te geven ;-)
Fijn weekend iedereen.

Groetjes van Marijke

2 opmerkingen:

  1. hoi marijke,

    wat mooi gekleurd en deze stempel staat al lang op mijn verlanglijstje

    gr cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuke kaart, knap werk geleverd.

    BeantwoordenVerwijderen