vrijdag 20 juli 2012

Secret scraplift

Op het forum van de "scrappende dames" deden we de afgelopen maanden een "secret scraplift" :
Er werden  3 groepen gevormd van een 6-tal deelnemers.  Om te beginnen kreeg de 1ste deelnemer van iedere groep een foto van een layout van Veerle.  Deze mensen moesten deze layout liften en dan een foto maken .  Zo stuurt iedere deelnemer de foto van zijn layout naar de volgende deelnemer als basis voor de lift.
En dit alles zonder de andere uitwerkingen te zien!

Als iedereen dan klaar is, zetten we alle foto's op het forum en is het echt leuk te zien hoe ieder zijn eigen invalshoek heeft en hoe de oorspronkelijke layout is veranderd.
Ik was trouwens de 6de deelnemer van de 1ste groep.

Dit is mijn layout :


Het is al eventjes geleden dat ik deze layout maakte en heb niet opgeschreven welk papier ik heb gebruikt als achtergrond.  Het designpapier op de layout is allemaal van Authentique.
Ik heb ook een boordje genaaid, met mijn mini naaimachine.

Groetjes van Marijke

1 opmerking:

  1. Ik vind het echt een heel mooie layout. Papier past goed bij onderwerp en foto!

    ScrapsEls
    www.scrapsels.com

    BeantwoordenVerwijderen