donderdag 12 juli 2012

Scrapweekend 2011

In oktober 2011 ging ik naar het scrapweekend in Veldegem.  Het (verkleed) thema was : USA
Het organiserend comité vergastte ons op een heel leuk weekend vol met scrappen en andere leuke dingen.

De eerste LO in het rijtje maakte ik terplekke.  We kregen immers allemaal hetzelfde startpakket om een layout te maken : een doosje vol met embelishments, lintjes, inkt, een afdrukje, ...  Bo Bunny papier en een grote groepsfoto.
Ik kocht nog wat extra Bo Bunny papier bij en maakte vandaag nog 5 extra layouts om zo samen 3 spreads te vormen.  Ik gebruikte wat Basic Grey lettertjes, Boekenvoordeel spulletjes, cardstock en glimmermist.

Dit is het resultaat :












Morgen rijd ik samen met mijn scrapmaatje Els naar Poperinge voor de "zomercrop" bij Stephanie.   Afwachten wat ik daar allemaal gemaakt krijg tussen het "tetteren" door.  Om half 8 vertrek ik richting Lille naar Els en dan bijna 2 uurtjes rijden naar Poperinge.  Een hele trip dus!

Ik wens iedereen alvast een prettig weekend, morgenavond zal ik wel geen fut meer hebben om nog resultaten te bloggen.


Groetjes van Marijke

4 opmerkingen:

  1. Super gedaan!
    Geniet van je uitstap morgen!
    Veel liefs,

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke layouts! Ik zou de foto's eigenlijk ook wel willen hebben, dan kan ik mijn BoBunny papier ook eens wegwerken!
    ScrapsEls
    www.scrapsels.Com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. knappe lo's, leuk dat je ze ook verwerkt hebt!!

    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Knap werk hoor, ik moet er ook eens aan beginnen. En ik kijk heel erg uit naar morgen hoor!

    BeantwoordenVerwijderen