vrijdag 27 juli 2012

Tag kaartje

Dag lieve lezers,

Vandaag toon ik jullie een nieuw kaartje.
Op de SOL-groep (Scrap Online) van Krea Teja was er woensdagavond weer een leuke tutorial om een "tagkaartje" te maken.  De basis maakte ik woensdagavond tijdens de groepschat en het afwerken gebeurde donderdag overdag bij Els en Veerle tijdens de crop.




Ingredienten :
Als basis nam ik Kraft Cardstock van Bazill
Het designpapier komt van een 6" paperpad van BasicGrey : Cappella (een oudere lijn)

Het stempeltje is van cc designs (digistempel) en is ingekleurd met distressinkt.
De tekststempel is van Lili of the Valley.
Kleine vlindertje = pons van Fiskars

binnenkant :
Stans van Memorybox : Elegant scrollwork
Stansen van Magnolia :  bloemetjes en tags
Stans  van Cheery Lynn : vlinder

Links in het vakje kan je centjes of iets anders steken en op de tags kan nog een extra boodshap.

Het was gisteren overigens een supergezellige dag bij Els!!  Samen met Veerle en de dochters van Els hebben we de hele dag geknutseld, getetterd, lekker gegeten en veel gelachen!
In de voormiddag reden we nog "even" naar de winkel van Cart 'n Scrap Art waar ik me nog wat leuke spullen aanschafte : een magnolia stempel, een magnolia Doohickey, een stans van Memory Box en stansjes van Cheery Lynn (vlindertjes).  Nog wat mooie papiertjes en wat bijpassend cardstock.

Het wordt opnieuw een hete dag denk ik.  Of er iets creatiefs uit mijn vingers gaat komen, weet ik nog niet.
Ik wens alvast iedereen een fijn weekend.

Groetjes van Marijke 

2 opmerkingen:

  1. Het was idd heel fijn gisteren. Ik doe vandaag nog wat verder hoor. Mooi kaartje heb je gemaakt, maar dat wist je al. Ik hoop dat we het snel nog een keer overdoen, ik kijk er nu al naar uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg leuk kaartje! En fijn he zo samen lekker freubelen :) GRoetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen