dinsdag 10 juli 2012

Me@22

Eindelijk nog eens gescrapt vandaag.  Toch wel moeilijker dan een kaartje maken!





Ingrediënten :

Design papier : PION design - Kaiserkraft - DCWV Linen Closet cardstock (blauw glitter)
Kant : small daisy vintage lace (scrapbookdepot) met pareltjes van boekenvoordeel

randpons : EK success
vlinderpons : Martha Stewart

Parel Swirl van Zva Creative
Blauwe bloemetjes van Prima
Vogelkooitje : Vintage Trinkets van Prima

Blauwgroene blaadjes : heb ik ooit eens meegebracht uit een hobbywinkel in Aken

Mijn distress-tool en Walnut Stain distress inkt gebruikt.
Coluzzle mal gebruikt om de cirkel uit te snijden (en gevloekt want het glitterpapier schoof weg, grrr).

Lettertjes en bijbehorende bloemetjes op cirkel uit de Zeeman.


Tja, en de foto, eentje uit lang vervlogen tijden.  Het jaar dat mijn oma en opa 60 jaar getrouwd waren en dat alle kinderen en kleinkinderen naar de fotograaf moesten zodat we een collage met alle foto's kado konden geven.  Wij hebben toen ook een familiefoto laten maken, die moet ik nog eens opsnorren.

Groetjes van Marijke.

3 opmerkingen: