zaterdag 21 juli 2012

Verjaardagskaartje

Hallo lieve volgers en lezertjes,

gisteren en vandaag heb ik een verjaardagskaartje gemaakt.
Het modelletje is hetzelfde als ik al zo vaak heb gemaakt, ik hou er echt van.




Ingrediƫnten :

  • Cardstock van ColorCore
  • Design Papier van Authentique (Loyal)
  • Cheery Lynn stans : Italian Flourish Doily
  • Vlinderpons en randpons van Martha Stewart
  • Nestabilities (circles en labels one)
  • Tekststempel van Fiskars : Quotes Birthday
  • Digistempels van CC Designs : Spring Emma en Bench Sugar ingekleurd met distress inkt : Tattered Rose, Tea Dye, Victorian Velvet, Peeled Paint, Faded Jeans, Walnut Stain, Frayed Burlap


Ik wens alle Belgische mensen een fijne Nationale Feestdag en alle anderen een fijn weekend!
Op naar het mooie weer, misschien wel minder knutselen, maar lekker buiten zitten lezen!

Groetjes van Marijke.

5 opmerkingen:

  1. Terug een schoontje! En leuk modelleke :-)

    ScrapsEls
    www.scrapsels.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel erg leuk kaartje Marijke! Voor jou ook een fijn weekend :) En inderdaad westmalle ligt vlakbij ;) hihi... Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel fijne kaart weer! Knap werk Marijke...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Erg leuke kaart!
    Ik heb hem gelijk als inspiratie gebruikt voor een eigen kaart :)
    Groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen