dinsdag 21 augustus 2012

SHE layout - Rock Your Kit class


Deze layout maakte ik vandaag naar aanleiding van de tutorial van" Rock your Kit", een online lessenreeks van Els Brigé die ik onlangs gewonnen heb (met classkit).

Het designpapier, de letters en alle embellishments zijn van Basic Grey, Clippings.  Onder de foto zitten laagjes zijdepapier (van in een schoendoos)  en ik heb "washi tape" gebruikt (uit de Hema).

Op de tag, die je er uit kan trekken, staat dan nog tekst :
Loves the sea ...
Loves the sand ...
Loves the sun ...

Het enige wat er nog op moet is een datum (ergens rechts beneden), maar ik wacht nog op mijn bestelde datumstempel.



Het is niet zo'n geweldig foto van de layout, maar ik blijf dat moeilijk vinden, layouts fatsoenlijk op foto zetten!  Een fijne dag nog.

Groetjes van Marijke.

4 opmerkingen:

  1. Ewel, nochtans vind ik de layout er heeeeel goed uitzien op de foto!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goed gelukt hé. Ik moet er nog aan beginnen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. yeay!! Ziet er goed uit!! Prachtige foto heb je gekozen en hij past heel mooi bij de kleuren van het papier.

    BeantwoordenVerwijderen