maandag 20 augustus 2012

Mini album "Rock your Kit" : VLINDER

Ik won onlangs toegang tot de "online classes" van Rock Your Kit, samen met het nodige materiaal.  (van Els Brigé)
Ondertussen heb ik reeds 2 tutorials gehad, maar wacht nog op een foto om de eerste layout af te werken.
De 2de tutorial was een soort mini-album, een mapje om een aantal (verwerkte) foto's in te steken.
In het weekend werkte ik aan het mapje en koos ik reeds de foto's uit.  Het zijn foto's van ons gezin in de vlindertuin in Knokke in 2007.  Vandaar de titel "Vlinder"


- voorkant -


- achterkant -

-  het opent en sluit met verstopte magneetjes -


- zijaanzicht -

Ik heb serieus gezweet en een zwaar gevecht geleverd met mijn mini naaimachientje en het is allemaal niet gelukt gelijk ik wou :  verkeerd gestikt, de titel is net 1 lettertje te lang en het onderste magneet staat iets te ver (onder het papier, kan het niet meer veranderen) en daarom is het mapje een klein beetje scheef.

Maar al bij al ben ik tevreden en verder benieuwd wat we met de foto's nog gaan doen.  Ik heb alvast 8 stukken cardstock klaar liggen.

En van zodra ik mijn foto heb en mijn nieuwe datumstempel, maak ik de eerste layout en show ik 'm hier!

Nog een fijne dag!

Groetjes van Marijke

4 opmerkingen:

  1. Ik vind hem erg leuk!! Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wel origineel hoor zo! leuk mapje! en sowieso is het tof om dit eens te doen, een tweede of iets gelijkaardigs zal al weer beter zijn, zo gaat dat hé!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik was al snel een keertje naar je cover komen kijken toen je de link op het blog plaatste, maar ik wil toch nog eens een commentaartje achterlaten ook.
    Jouw cover ziet er prachtig uit, Marijke!! Heel knap gedaan! Ik vind die rub-ons voor de stiksels heel goed gevonden en goed gelukt. Morgen werken we hem af ;)
    Els.

    BeantwoordenVerwijderen