vrijdag 3 augustus 2012

Meisjesbabykaartje

Met 2 nakende geboortes in augustus in mijn familie- en vriendenkring, begin ik alvast aan geboortekaartjes. Ik heb mijn laatste immers eergisteren opgestuurd naar een collegaatje.
Deze keer eentje voor een meisje (al heb ik geen idee wat het gaat worden).



stickels gebruikt op kroontje, vlinders, strikje en kantjes



Ingrediƫnten :
Design papier : Bo Bunny
Magnolia stempel Baby Tilda ingekleurd met distressinkt : Tattered Rose, Spun Sugar, Mustard Seed, Victorian Velvet, Frayed Burlap, Tea Dye, Iced Spruce en Picked Rasberry
Nestabilities : circles, Teardrop Circles en Labels Fourteen
Cheery Lynn Doily Die : English Tea Party
Cheery Lynn Exotic Butterfly small
Memory Box : Elegant Scrollwork
Fiskars pons voor de kleine vlindertjes
Randpons van EK Success : Abstract Flower
Tekststempeltje van Lili of the Valley


Morgen vertrekt Jonathan op zijn 3de en laatste kamp : Kazou Integratievakantie voor kinderen met of zonder fysieke handicap in Maasmechelen.  Hij ging in het verleden altijd mee als broer van onze Thomas (die een fysieke handicap heeft), maar ook al gaat Thomas niet meer mee, Jonathan wil blijven meegaan.





Thomas zelf vertrekt op 7 augustus op kamp, maar dan als monitor op een kamp voor zwaar mentaal gehandicapte jongeren (van 16 tot 30 jaar of zoiets), ook in Maasmechelen.  Graag was hij als monitor meegegaan op het integratiekamp, maar ook dit jaar werd hij niet gekozen (er mogen maar een beperkt aantal inclusie-monitoren mee per kamp).  Misschien volgend jaar dan ...

Ik wens iedereen alvast een fijn weekend!

Groetjes van Marijke

1 opmerking:

  1. Altijd handig om op voorhand al een voorraad aan te leggen! Zo zit je nooit zonder :D Wat mij meestal overkomt rond de kerstperiode :)
    Groetjes
    Liv

    BeantwoordenVerwijderen