vrijdag 24 augustus 2012

Mini Album "Rock Your Kit" inhoud

Ik heb de afgelopen verder gewerkt met een online les van "Rock your Kit" van Els Brigé.
De les ging over de inhoud van het mapje dat ik eerder maakte.

Foutje foutje foutje ...  heb ik even gevloekt!  Ik had niet opgelet dat we "verticale" foto's nodig hadden voor het mini-album en dus kon ik mijn vlindertuin foto's niet gebruiken.

Ik koos andere foto's en veranderde de titel op het mapje naar Zon&zee.  Het zijn foto's van een vakantie in Blankenberge in 2007.










Je kan op de foto's klikken om ze groter te zien.  Het formaat van de kaartjes is 10 x 15 cm en de foto's zijn slechts 7,5 x 11 cm.  Ik heb heel wat genaaid en geniet en vond het superleuk!  De rest van het materiaal is allemaal van Basic Grey.

Groetjes van Marijke.

3 opmerkingen:

  1. heel mooi gedaan! Ik ben er nog niet aan begonnen, heb zelf ook geen naaimachine en ik vind dat het stikwerk toch wel iets extra's toevoegt

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat heb je erg mooi gedaan!! Leuk zo'n boekje scrappen he :) Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen