maandag 3 augustus 2015

SSS card kit august 2015 - part 2

Hallo iedereen,

ik heb nog steeds lekker vakantie en gisterenavond heb ik lekker buiten gezeten en geknutseld met mijn nieuwe SSS cardkit.

Dit kaartje is het geworden :



Buiten het materiaal van de kit heb ik ook de Lawn Fawn stempel onderaan gebruikt. Deze komt uit de set "Scripty Sayings".

Ik ben nu al enkel dagen kaartjes aan 't maken in een heel andere stijl dan ik gewoon ben, en dat valt me reuze mee.  Maar ik heb wel nog een onafgewerkt vintage-achtig huwelijkskaartje liggen dat dringend moet worden afgewerkt!

Dat zal iets voor de volgende dagen zijn.  Vandaag is het uitermate heet buiten, maar er is ook megaveel wind, dus ik weet niet of er nog veel gekntseld gaat worden.  Ik zit momenteel met mijn laptop buiten onder de parasol, en dat lukt zo wel met een koud drankje er bij :-)

Creatieve en zonnige groetjes van Marijke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten