zondag 2 augustus 2015

Nieuwe woord-malletjes uitgeprobeerd : SSS en Lawn Fawn

Hallo iedereen,


onlangs deed ik een bestelling bij Simon Says Stamp (samen met enkele scrapmaatjes) en kocht daar een leuke stempelset (Happy Birthday Balloons) en een Happy Birthday malletje.
Omdat ik toch nog restjes had liggen van Jonathan zijn kaart, maakt ik dezelfde opnieuw, deze keer met het malletje :





In de winkel van Cart'n Scrap Art in Emblem kocht ik onlangs een "hello" malletje van Lawn Fawn en ook Fun Foam wat je nu overal op de Amerikaans blogs ziet.  Ik ponste de Hello uit uit foam en gaf het een glitterlaagje met mijn wink of stella pen.  Nog enkel sequins op het kaartje en je hebt een supersimpel kaartje.  Het designpapier is uit een paperpad van Authentique (een oude).


Creatieve groetjes van Marijke.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten