zaterdag 15 augustus 2015

CAS kaartje met hartjes en restjes

Hallo iedereen,


Een regenachtige feestdag en niets gepland.  Wat kan je dan beter doen dan knutselen :-)

Ik ben weer volop aan het experimenteren met mijn nieuw materiaal (Lawn Fawn en Simon Says Stamp).   Ik maakte een CAS kaartje met mijn nieuwe hartjes-malletjes van Lawn Fawn en Stitched rectangle ook van Lawn Fawn.   De tekststempel is van Simon Say Stamp.
Voor het designpapier achter de hartjes heb ik mijn restjesdoos opengetrokken en kwamen zelfs de hele kleine stukjes eens van pas.  Ik heb gewoon wat coördinerende kleuren uitgezocht.
Alles heel simpel dus.


Ben benieuwd wat jullie er van vinden.
Er zijn nog nieuwe dingen van SSS onderweg en ik hoop binnenkort ook nog wat bestelde Lawn Fawn dingetjes te kunnen ontvangen.  Dan kunnen we nog meer dingen maken ...  Nog eventjes want dan is de vakantie gedaan en is het de 1ste weken terug erg druk omdat ik dan wat meer uren ga werken.

Creatieve groetjes van Marijke.

2 opmerkingen:

  1. Hoi Marijke,

    Super mooi kaartje. Toffe kleuren.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind het een hele leuke kaart!
    Slimme manier om restjes te gebruiken.
    Groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen