maandag 9 november 2020

Een hele hoop kerstkaartjes met de Collage Cover-up

 Afgelopen weekend werkte ik een heleboel kerstkaartjes af. Ik had ze voordien wel al een beetje voorbereid 

Van de MFT Horizontal en Vertical Collage Cover-up die-namics had ik ooit eens de een ontwerp gemaakt in CanvasWorkSpace voor mijn BrotherScanncut.  Dus sneed ik 1x in rode Florence Cardstock en 1x in Wit Neenah papier een aantal van die cover-ups uit (8 in totaal).  Daarbij zocht ik dan een stukje design papier uit een ouder Lawn Fawn Paper pad.

In het weekend stempelde ik dan de teksten met Versafine Clair en kregen ze een WOW clear gloss laagje om iets beter op te vallen op het design papier.

De teksten zijn van CarlijnDesign, behalve de "Yeti" tekst, die is van Lawn Fawn.
De figuurtjes zijn ingekleurd met Copics en van Lawn Fawn, Mama Elephant en de sneeuwman van CarlijnDesign. 
Het sneeuwvlokje is van MFT.








Geen opmerkingen:

Een reactie posten