donderdag 5 november 2020

De "kerstkaartjes maken" tijd is aangebroken!

Hallo iedereen,

Ik ging de vorige dagen al volop aan de slag om kerstkaartjes te maken.  Ik heb er ineens 4 en 5 van hetzelfde modelletje gemaakt 😊

In beide kaartjes-designs hebben ik het  mooie blauw papier (Florence Smooth Glacier) verwerkt.


Mama Elephant Flurry Frame snijmallen (frame en cirkel)
Snijmal Cirkel met sterren - geen merk
Lawn Fawn Stitched Rectangle
Tekststempel uit de "Moderne Kerst" stempelset van CarlijnDesign
Ijsbeer uit de "Polar Bear Pals" stempelset van My Favorite Things
Florence Smooth Cardstock Glacier
Neenah Solar White Cardstock






Mama Elephant Flurry Frame snijmal (Cirkel)
My Favorite Things Layered Snowflakes (Zilver glitter, vellum, wit)
Tekststempel uit de "Moderne Kerst" stempelset van CarlijnDesign
Florence Smooth Cardstock Glacier
Neenah Solar White Cardstock
Bazill Kraft Cardstock
Lawn Fawn Stitched Rectangle
Lawn Fawn Embossing pen (voor de zelfgetekende sneeuwvlokken)
WOW embossing powder (Clear Gloss and Bright White)
Mama Elephant Little Gnome Agenda

Het laatste modelletje is eerder een klein kaartje.  En ik was al zo aan het denken om ook wat klassiekere versies te maken, zonder ingekleurd prentje, want niet iedereen houdt hiervan ;-)  Eens zien wat ik de volgende dagen nog uit mijn mouw ga schudden!

Ik wens iedereen nog een fijne dag!









Geen opmerkingen:

Een reactie posten