vrijdag 9 maart 2018

Jungle Vibes kaartjes

Hallo iedereen,


eindelijk ging ik eens aan de slag met mijn nieuwe MFT Jungle Vibes set en de MFT achtergrondstempel Musical Notes.



Ik combineerde enkel basis LF mallen met MFT mallen om de layout te maken, met fluweelpapier en MFT design papier.
De achtergrondstempel werd wit geƫmbosst en dan met distress inkt gekleurd.
Ook de tesktstempels werden wit geƫmbosst op grijze cardstock.
De Jungle Vibes stempeltjes werden ingekleurd met copics.
Om de diertjes te stempelen gebruikte ik de nieuwe MFT inkt : Extreme Black.   Zeer tevreden over trouwens.  Hij stempelt beter dan de Memento (op copicpapier) en hij "houdt goed" bij het inkleuren met copics. 

Ik vind dit overigens erg leuke stempeltjes voor muziekliefhebbers!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten