woensdag 7 maart 2018

Eenvoudig kaartje en kersttag.

Hallo iedereen,

ik was vorige week nog maar eens orde aan het scheppen in mijn knutselgerief en vond een heel pakje oud Kaisercraft papier.  Gekocht om CAS kaartjes en vooral mannenkaartjes te maken (of te wel zonder bloemetjes en versieringen ;-) )

Ik maakte er dit kaartje mee :



Het honinggraat-dingetjes is gemaakt met een nieuwe Crealies stans die ik op de beurs in 's Hertogenbosch kocht een anderhalf week geleden.
Verder gebruikte ik Lawn Fawn Stitched Rectangles en een soort enamel-dots van Scrapberries om het geheel af te werken.


Voor de Kimya tag-challenge maakte ik een kersttag.  De opdracht was glitter en bling.
Dit werd 'm :


De ijsterren en het hert is van MFT.  De tag zelf van Tim Holtz.
Het touw is van Lawn Fawn, evenals de tekststempel.
Ik gebruikte embossing pasta in combinatie met een stencil van Tim Holtz.
Onderaan zie je een stukje dat is uitgestanst met een nieuwe Crealies mal van op de beurs.  Het is slechts een klein stukje.

Wat droplets (Pretty Pink Posh) en sequins (SSS) werken het geheel af.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten