vrijdag 16 februari 2018

MFT jungle kaartje

Hallo iedereen,


ik kreeg van een collega de vraag om een kaartje te maken voor een neefje die zijn plechtige communie doet en die van circus houdt.  Niet zo een makkelijk onderwerp.
Toen ik de MFT Jungle Gym in mijn handen kreeg, deed het me wel een beetje denken aan de trapeze in een circus.  Vandaar dat ik deze schattige stempels koos voor een kaartje.
Ik heb dan 2 verschillende kaartjes gemaakt (na inspiratie te hebben gevonden op pinterest ;-) )
Dan kon mijn collega kiezen!


Voor het het groene stuk stempelde ik blaadjes van een stempelset van SSS met LF Noble Fir inkt op groene cardstock van LF.  De lucht is met distress inkt gedaan.  De diertjes zijn ingekleurd met copics.



Voor de wolkjes achtergrond gebruikte ik de MFT stencil mini clouds en distress inkt.  De "oh happy day" stempel is uit een Lawn Fawn set.

Ondertussen heeft mijn collega samen met haar 7-jarige dochter gekozen en is het het 2de kaartje geworden.


1 opmerking:

  1. Erg leuke kaarten! Vind het ook goed passen bij iemand die van het circus houd.
    Groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen