woensdag 28 februari 2018

Bedankt-kaartje voor leraar

Hallo iedereen,


op vraag maakte ik een bedankt-kaartje voor een leraar (voor op het einde van het schooljaar).  De man houdt van muziek en boeken lezen.

Met deze informatie, ging ik op zoek naar een achtergrond stempel met muzieknoten, die ik ergens ver weg in mijn verzameling achtergrond-stempels vond.  Merk ongekend ;-)
Dan de boeken, ...  daar had ik dus geen stempel van.
In mijn zoektocht op het internet, vond ik een leuke set bij nonkel Ali(Express) ;-)
Ja daar kon ik wel wat mee!!




Ik nam dan een leuk Studio-Light papiertje (uit mijn redelijk grote verzameling paperpads)  en stempelde als achtergrond notenbalken met een lichte kleur grijs (Hero Arts inkt).



Dan de boeken stempel er over met versafine Black Onyx.  De uitgestanste "you" is van Avery Elle en de tekstjes van MFT.  Hiervoor gebruikte ik SSS cardstock (verschillende kleuren grijs) en de tekstjes kregen ook een laagje clear gloss embossingpoeder.
Nog enkele enamel dots van nonkel Ali, en klaar was kees.
De basiskaart is ook gemaakt van het SSS cardstock en verder gebruikte ik nog een Stitched Rectangle stans van Lawn Fawn.




2 opmerkingen:

  1. Dat heb je tof gedaan Marijke ! Ja nonkel Ali weet meestal wel raad he ! En hij is ook nog lief voor de portemonnee ....
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen