donderdag 27 juli 2017

Simpele "Ombre" achtergrond kaartjes - poging 1

Hallo iedereen,

onlangs stuurde scrapmaatje Badia mij een link naar een Youtube filmpje van Jennifer McGuire : Easy Ombre Backgrounds.

Nou, zo "easy" vond ik het toch niet en bij mijn eerste poging gebruikte ik ook niet een echte achtergrond stempel, maar verschillende kleine stempels.  Dat maakte het arbeidsintensiever en het resultaat is niet zo geweldig.  Maar ach, je moet ergens beginnen om de techniek te oefenen.

Ondertussen heb ik al mijn achtergrond stempels bij elkaar gezocht, nog enkele bijgekocht en ook een aantal woord-stansen bijgekocht.

Dit zijn dus mijn eerste probeersels :


stempels en mallen van SSS
Abandoned Coral distress inkt
WOW Neutral Ultra Shimmer embossing poeder


achtergrondstempel van Hero Arts
Broken China distress inkt
MFT Friend mal
tekststempels van LF (van Elfie Selphie)


Het was toch meer werk dan ik dacht : de woordjes worden uitgesneden uit foam dat beplakt is met cardstock en plakkend werd gemaakt met Stick-It.  Bij het 2de kaartje heb ik geen glitter embossing poeder mee gebruikt, mijn hele scrapplaats lag ondertussen vol ...

Maar ik ga er zeker nog enkele maken, ik heb al een aantal achtergronden klaar liggen en zelfs nog een foam-woordje :-)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten