woensdag 5 juli 2017

Nonkel Jos

Hallo iedereen,

eerder deze week kreeg ik een verzoekje om een kaartje te maken.  Voor nonkel Jos die 60 jaar wordt.  Nonkel Jos houdt van schapen en honden die schapen drijven en hij maakt zelf messen ...

Tja, en dan ga je zoeken en denken ....  Aangezien ik geen enkel stempel met een schaap heb, ging ik op zoek op het internet.  En ik vond een leuke tekening van Shaun het schaap.  Deze gebruikte ik dan als basis voor het kaartje.  Ik koos groen omdat dat ook de kleur is van gras ;-)




Gebruikte materialen :
  • Cardstock van Lawn Fawn
  • Design papier uit een oud paperpad van MemoryBox
  • Tekststempel en sterretjes vooraan van SSS
  • Tekststempel binnen in en lettertjes stans van JoyCrafts
  • Lawn Fawn Stitched Rectangle stans
  • MFT Peek a Boo Rectangle Window stans en Stitched Numbers

Ik hoop dat de jarige nonkel Jos zaterdag zijn kaartje kan appreciëren!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten