donderdag 2 januari 2014

Babyborrel kadootje

Hallo iedereen,

de dagen voor nieuwjaar heb ik nog aan een babyborrel kadootje gewerkt.  Ik wou al langer die babyschoentjes van Joy! eens maken en mocht de mal onlangs eens lenen van mijn scrapmaatje Veerle.
Pff, wat een gepriegel zeg, niet echt voor herhaling vatbaar vond ik, al mag het resultaat er wel zijn!  Ze zijn heel schattig, maar ook heel klein.  Te klein voor een sokje met centjes in, in te steken.
Dus knutselde ik nog een doosje van cardstock waar dan nog een paar sokjes in steken en daar kunnen dan wel de kadocentjes in!

Dit is het resultaat :






Design papier van Echo Park (Summer days).
Billie"s Circle stans van Joy!Design (ook geleend van scrapmaatje Els).
Plakpareltjes
kant
lint
2 witte minibradjes
vilten lettertjes van bij Zeeman



Nu heb ik de jongensschoentjes ook nog uitgestanst liggen, die ga ik op termijn toch ook nog eens maken.
Creatieve groetjes van Marijke.

4 opmerkingen:

  1. HHeel leuk zijn deze :) Maar inderdaad ze vallen wel klein uit ... Je doosje is daar de perfecte oplossing voor! Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Marijke,

    Prachtig gedaan. Supermooi.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zonde dat ze wat klein zijn dan, valt op de foto helemaal niet op.
    Je gepriegel is het idd meer dan waard geweest, ze zijn super leuk. Een tof en organel geschenkje !!!

    Grtjs Peggy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Marijke
    mooi gedaan
    inderdaad spijtig dat ze zo klein zijn
    grtjs Lisbeth

    BeantwoordenVerwijderen