donderdag 22 november 2012

Scrapweekend

Dag lieve lezers, 


Afgelopen weekend ging ik samen met een heel aantal scrapmaatjes op scrapweekend! 

Het thema was "muizen" en we waren allemaal verkleed als muis en het fantastisch organiserend comité was dan weer verkleed als kat!


- klik op de foto om 'm te vergroten -


Een heel weekend vol plezier en creativiteit! Ik maakte er onder andere 2 kerstkaartjes : 


- klik op de foto om 'm te vergroten -

  • Design Papier : Maja Design Vintage Winter paperpad
  • Tesktkaartje komt ook uit deze blok en bewerkte ik met witte acryl verf
  • Martha Stewart sneeuwvlok pons
  • Magnolia Doohickey : clover with flowers
  • Memory box stans : Snowflake corner
  • Magnolia stempel : Midwinter Tilda ingekleurd met distress inkt en bewerkt met stickles en snow marker
  • Spellbinders Nestabilities  :  Large Ovals en Floral Ovals
  • Wondgaas
  • Plakparels van Boekenvoordeel



- klik op de foto om 'm te vergroten -


  • Design papier : paperpad Very Merry Christmas van Echo Park
  • Washi tape van Marianne Design
  • Hulst stans van Nellie Snellen
  • Martha Stewart en Joy! Sneeuwvlok pons
  • Kerstroos van Wild Orchid  Crafts
  • Tekststempel van Nicole Verkooyen
  • Magnolia stempel : Snowy Tilda ingekleurd met distress inkt en bewerkt met stickles
  • Plakparels van boekenvoordeel
  • Cirkel ponsen

Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden!
Veel groetjes van Marijke. 

1 opmerking:

  1. lijkt me heel leuk zo een heel weekend scrappen.
    en super mooie kaartjes dat je daar gemaakt hebt .
    gr cindy

    BeantwoordenVerwijderen