zaterdag 3 november 2012

Little Tilda

Dag lieve lezers,

Gisteren heb ik 2 kerstkaartjes afgewerkt die hier al een aantal dagen lagen te wachten.
Ik had gehoopt meer kaartjes te maken in de herfstvakantie, maar had helaas heel wat andere dingen te doen.

- klik op de foto om 'm te vergroten -

DP : Maja Design Vintage Winter, ook het tekstlabel.
Magnolia stempel : Little Tilda ingekleurd met distress inkt en afgewerkt met stickles.
Poinsetta van Wild Orchid Crafts

- klik op de foto om 'm te vergroten -

DP : Maja Design Vintage Winter, ook het tekstlabel.
Magnolia stempel : Little Tilda ingekleurd met distress inkt en afgewerkt met stickles.
Sneeuwvlok ponsen van Martha Stewart en Joy!
Randpons van Martha Stewart
Memory Box stans : Winterland Tree

Ik hoop dat deze kaartjes in jullie smaak vallen en misschien wel wat inspiratie brengen.
Ik vind het weer momenteel maar niks, zo donker en zo veel regen.  Ik moet zeggen dat het NIET bijdraagt tot mijn creativiteit :-(

Groetjes van Marijke.

4 opmerkingen:

  1. Het zijn hele mooie kerstkaartjes geworden Marijke !! De little Tilda stempels zijn super mooi ingekleurd !! Ik heb zelf nog nooit stempels proberen in te kleuren met inkt...Het bovenste Vintage design papier van Maja Design vind ik trouwens ook erg leuk ! Groetjes en liefs, Connie...en oooh jaah, dat weertje van de laatste dagen is nogal wisselvallig hé, hier schijnt gelukkig nog es het zonnetje tussen de regenbuien door :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. marijke wat zijn dit weer mooie kaarten .
    marijke ik geef jou ook een award kijk voor meer info op http://hetscraphoekje.blogspot.be/2012/11/award-liebster.html

    gr cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. heel herkenbaar, ik heb ook nog zoveel dat ik wil doen, maar die tijd hé, die tijd
    hele mooie kaartjes hoor, jouw kaartjes zijn altijd zo àf
    ik heb je een award gegeven, je moet maar even kijkje nemen op mijn blog

    groetjes
    Daphné

    BeantwoordenVerwijderen