woensdag 13 maart 2019

Kadoosje met merci chocolaatjes

Hallo iedereen,

Ik zag dat een vriendin een leuk doosje had gemaakt met behulp van een ticket-mal van Studio Light.  Ik had eerder al zo een ticket ontworpen voor mijn Brother ScanNcut en dacht, waarom ontwerp ik niet zo een doosje. Dit is het resultaat :






- het doosje opengevouwen -



Omdat ik vergat dat de binnenkant ook moest versierd worden en ik slechts 1 vel had van het papier (dat ik al aan de buitenkant had gekleefd), moest ik aan de binnenkant een beetje creatief omgaan met het papier ;-)
Voor de binnenkant gebruikte ik een malletje van Heartfelt om een soort open doosje te maken om de merci chocolaatjes in te steken.  Ik maakte wel een extra laagje binnenin het doosje om het te verstevigen.

Omdat ik nu in het promo-team zit van CarlijnDesign gebruikte ik natuurlijk ook de leuke CarlijnDesign stempels uit de "Bedankt" set.

Langs voor versierde ik het doosje met een mooie libelle uit de eigen wood-collection van Cart'n Scrap Art.  Deze kleurde ik eerst met Distress Oxide (Stormy Sky) en dan kreeg het een glitter laagje met het WOW embossing poeder Neutra Ultra Shimmer.

Dit doosje sluit met een mooie strik, maar in de toekomst wil ik liever een magneetje gebruiken, dat is makkelijker.  Maar dan moet ik eerst nog op zoek naar goede dunne en goedkope magneetjes!

Het designpapier is een oud retro-papiertje van Basic Grey. De malletjes om de blaadjes uit te snijden zijn volgens mij van Nellie Snellen. De bloemetjes zijn van Wild Orchid Crafts.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten