maandag 25 februari 2019

Lavina met distress oxide

Hallo iedereen,


Het is al weer lang geleden dat ik mijn Lavinia stempels heb gebruikt, dus heb ik ze nog maar eens uitgehaald. 
Ik maakte eerst een ronde mask door met een Spellbinder ronde mal een cirkel uit te snijden uit een velletje masking paper van Inkadinkado.  Ik heb gemerkt dat ik dit toch wel 2 keer kan gebruiken met oxide inkt, daarna gaat hij stuk als ik 'm er af trek.

Ik gebruikte het Smooth Bristol papier en dat was niet echt een succes.  Geen aanrader om met Distress Oxide te gebruiken in combinatie met wat water.  Maar ach, de volgende keer beter!

Ik stempelde met de zwarte inkt van Versafine Clair.




Bij de 2de kaart gebruikte ik aanvankelijk niet mijn blending tools maar deed ik het inktpad rechtstreeks op het papier, maar persoonlijk vind ik dit niet goed gelukt.  Ik camoufleerde dit dan maar door nog extra een stencil van Tim Holtz te bebruiken.



Ik ben wel benieuwd wat jullie er van vinden ;-)
Ik wens iedereen een zonnige, leuke en creatieve dag toe.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten