woensdag 6 juni 2018

Een heleboel kaartjes

Ik ben wat stiller geweest, hier op mijn blog, maar dat wil niet zeggen dat ik niet creatief bezig geweest ben  ;-)


voor de verjaardag van de zoon van vrienden


voor moederdag, een easel kaart met het mooie Mintay papier

Met mijn nieuwe Tim Holtz stempel, een stencil en distress inkt

een rouwkaartje met mijn nieuwe boom- en tekststempel van Scrapbook Atelier.



Babykaartje op aanvraag met geel en groen gemaakt, met de MFT set.


Eenvoudige flessenlabels met MFT wine Tag en bijbehorende stempels

Kaartje voor juf/meester op einde schooljaar.


Eens een iets andere stijl geprobeerd.



3 DT kaartjes met de nieuwe release van Lawn Fawn.


 
2 Gebrayerde kaartjes met Lavinia stempels.

Distress inkt, Lavinia en mijn nieuwe tesktstempel van Penny Black.
Voor een collega die door een moeilijke tijd gaat.

Distress Oxide, Lavinia Stempels en tekststempel van Scrapbook Atelier.
Kaartje voor mijn zus.

MFT magical mandala, hugs en tekst van Avery Elle
Kaartje voor mijn schoonzus

Trouwkaartje met transparant middenstuk (met raster van Nellie Snellen).

Sober trouwkaartje, op aanvraag gemaakt.

Verjaardagskaartje voor mijn buurjongen die 17 werd?

Kinderkaartje met leuk papier dat ik ergens in mijn lade tegenkwam.

Galaxy background gemaakt met distress oxide.
Sterren en Tekststempels van SSS
Sterren zijn met "Glow in the Dark" geëmbost (vandaar de tekststempel van LF rechts onder).



3 kaartjes voor de Lavinia Challenge van juni (Pink Sunset).



1 opmerking: