maandag 2 april 2018

Verjaardagskaartje

Hallo iedereen,

Bij mijn mama in de serviceflats is binnenkort een dame jarig die 90 jaar wordt.  Mijn mama vroeg me een verjaardagskaartje te maken.

Ik gebruikte het modelletje van de laatste SOL van Nathalie en oud design papier van Fabscraps.




De Skeleton Leaves en de bloemetjes zijn van Wild Orchid Crafts.
De takjes stans is van Nellie Snellen
Het plaatje is van Studio Light.  De tekststempel "gefeliciteerd" heb ik ooit eens gekregen en ik weet niet van welk merk.
De hartjes stansjes zijn van Penny Black
De ranspons is van Martha Stewart
Cardstock is Florence van Vaessen.
De vierkante mal is van JoyCrafts
De tekststempel is van Het Scrapbook Atelier
De Dreamcatcher mal is van Studio Light

Na de foto heb ik wel nog "90" toegevoegd aan de binnenkant, uitgestanst met MFT stitched numbers.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten