zondag 21 augustus 2016

Huwelijkskaartje op bestelling

Hallo iedereen,

ik kreeg van een vriendin de opdracht om een speciaal kaartje te maken om mee te nemen naar een huwelijksfeest.  Ik kreeg ook de uitnodiging mee als inspiratie.  Deze was overwegend rood met zwart en witte accenten.  Deze kleuren heb ik dan verwerkt op het huwelijkskaartje.



Het design papier is van Studio Light.
Het stempeltje is van Lily of the Valley en is ingekleurd met copics en bewerkt met glitterpen en stickles.
De "wishing" is met een mal van SSS gemaakt en het bijbehorende tekststempeltje is ook van SSS.
De hartjes zijn gemaakt met Memorybox malletjes.
Rond de stempel gebruikte ik Spellbinders malletjes.

Ik hoop dat ze het mooi vinden, zowel de opdrachtgever als het koppel dat het kaartje ontvangt.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten