zondag 24 juli 2016

Uitnodigingen

Hallo iedereen,

mijn moeder vroeg me onlangs om enkele (10) uitnodigingen te maken voor haar verjaardagsfeest in september.  Ze wordt dan 85 jaar en we gaan het samen vieren (met mijn zus en een heleboel nonkels en tantes) in Bokrijk.  We gaan "Chillen en Grillen".  Klinkt wel tof hé, die formule.

Ik wou het simpel houden omdat het er toch een aantal zijn om te maken, dus niet te veel inkleurwerk ;-)  Ik haalde mijn inspiratie van het internet en leende de kok-stempel van mijn vriendin Els.

En dan komt een onverwacht cropje op 21 juli goed van pas.  's Avonds waren ze allemaal af!





Gebruikte materialen :
  • MFT Recipe for Happiness, stempel ingekleurd met copics
  • MFT Rectangle Peek a Boo Window
  • Lawn Fawn Stitched Rectangles
  • Fluweel papier
  • Allemaal verschillende design papier (wat ik zo al had) : uit MFT paperpads en een vel van Simple Stories
  • tekststempel van heel lang geleden nog ergens gevonden in mijn kast.
  • Scotch foamtape.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten