dinsdag 12 april 2016

Bo Bunny : Believe Collectie

Hallo iedereen,

toen ik de nieuwe Bo Bunny collectie "Believe" zag, was ik onmiddellijk weg van de kleurtjes, en heel het opzet van het design van de papiertjes.  Alsof er met pasta, verfspetters, mist en dergelijke was gewerkt.  Het geeft een heel mooi effect.

Ik maakte een albummetje van 6 1/2 inch x 7 1/2 inch en haalde mijn cinch nog eens uit de kast om het geheel bij elkaar te binden.  Het is natuurlijk nog een geheel onbewerkt album, enkel met papier.  Het nodigt echter uit om nog wat extra mixed media technieken er op toe te passen (en foto's natuurlijk).  Maar het geeft wel al een beeld van hoe mooi het papier is!!











En met de overschotjes heb ik nog leuke kaartjes gemaakt ook.  Die krijgen jullie één van de dagen ook wel eens te zien.

Creatieve groetjes van Marijke.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten