donderdag 10 maart 2016

Welcome Baby Girl!

Hallo iedereen,

onlangs kwamen er een heleboel nieuwe lawn fawn spulletjes op de markt en dus ook in de winkel van Cart'n Scrap Art in Emblem.  Als DT-lid en Lawn Fawn FAN kon ik het natuurlijk niet laten 't één en 't ander te bestellen en vorige zaterdag kon ik mijn bestelling mee naar huis nemen en aan de slag gaan.



Gebruikte materialen :
  • design papier uit het heerlijke (nieuwe) Lawn Fawn paper pad : Perfectly Plaid
  • Roze cardstock uit het cardstock pakketje van Lawn Fawn (precies de juiste kleur)
  • Stempeltjes en malletjes uit de nieuwe Lawn Fawn set Little Bundle, ingekleurd met copics en bewerkt met de Wink of Stella glitterpen
  • Stitched Rectangles mallen van Lawn Fawn small en large ("must have" basis sets)
  • Foam tape



De "Little Bundle" set is erg veelzijdig vind ik persoonlijk.  Je eindeloos combineren.  Ik vind de tekstjes ook bijzonder mooi.  En de kleine prulletjes allemaal zo schattig!


2 opmerkingen:

  1. superleuk! Zo mooi die vogeltjes die de waslijn vasthouden! Heel tof kaartje!
    groetjes, nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi
    superleuke en toffe creatie
    grtjs lisbeth

    BeantwoordenVerwijderen