zaterdag 10 oktober 2015

DT kaartjes

Hallo iedereen,

de afgelopen maand ben ik niet zo creatief bezig geweest.  Ik had gewoon weinig inspiratie en gewoon ook weinig tijd en zin om me aan mijn knutselbureautjes te zetten.

Ik maakte wel 2 DT-kaartjes voor Cart'n Scrap Art




Momenteel ben ik volop bezig voor een Event bij Cart'n Scrap Art, maar deze dingen kan ik nog niet tonen.  Ik hoop dat ik deze week nog tijd (en zin heb) om nog eens een kaartje te maken, en te tonen.  Ik wacht nog op mijn bestelling van nieuwe Lawn stempels (waarvan ik de mallen al heb, maar de stempels uitverkocht zijn in de US :-(  ) en dan schiet ik zeker en vast terug in gang (ook voor kerst!!!).  En met mijn cardkits van Simon Says Stamp loop ik ook al helemaal achter.  Het zijn drukke weekends de laatste tijd!

Creatieve groetjes van Marijke.

3 opmerkingen:

  1. hoi
    Je heb er een toppertje van gemaakt
    Hij is super mooi.
    grtjs lisbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi,

    Dit zijn alvast 2 mooie kaartjes.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaarten Marijke!
    Vooral de bovenste vind ik super-geweldig-fantastisch... maar ja, ik hou nu eenmaal van schattige plaatjes.
    Lieve groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen