zondag 31 augustus 2014

Jarige zoon

Hallo iedereen,


Volgende vrijdag is mijn oudste zoon Thomas jarig.  Hij wordt 20 jaar.  Dit klinkt ontzettend oud vind ik, maar ik zie hem nog steeds als jonge jongen ;-)
Thomas houdt van alles uit Japan, de taal, de muziek, de manga en anime-tekeningen. Onlangs waren we op een beurs en liet hij zich tekenen door een manga artiest Mustayaki.
Dit is het supertoffe resultaat :


Omdat ik weet dat groen zijn lievelingskleur is, maakte ik een verjaardagskaartje met groen- en bruintinten.



Het design papier is van Bo Bunny : Primrose.
Het (manga) afdrukje komt ergens van het internet en kleurde ik in met copics.
De Japanse tekst zou "Gelukkige verjaardag Thomas" moeten betekenen.  Ik heb google translate gebruikt!
Het tekststempeltje onderaan is van Whimsy.
Voor de vleugeltjes gebruikte ik mijn versamark pen en Polysparkle embossingpoeder van Ranger.  Ze glinsteren dus subtiel, maar dat zie je wellicht niet goed op de foto.

Ik hoop dat hij de kaart leuk vindt.

In de 3 weken volgend op zijn verjaardag, verjaren mijn man, mijn andere zoon en mijn moeder!! 

Creatieve groetjes van Marijke

3 opmerkingen:

  1. mooie kaart en het lijkt bij jullie wel een feestmaand

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi Marijke
    mooie kaart en een gelukkige verjaardag voor Thomas
    wij houden ook van Japan maar dan van Japanse zen onderwatertuinen ( aquarium) en we hebben een Japanse hond (shiba inu) met een Japanse naam Etsu
    grtjs Lisbeth

    BeantwoordenVerwijderen