donderdag 31 juli 2014

Na regen komt zonneschijn

Hallo iedereen

Ik maakte een kaartje om iemand wat op te vrolijken.  Ik koos bij de nieuwe Paper Nest Dolls stempels "Rainy Day Ellie" uit.  (Soms hier in België net wat TE toepasselijk)



Het design papier komt uit een paperpad van Bo Bunny : Primrose, met heerlijke kleurencominaties : roze, zachtgroen en bruin.  Ook de vlinder op de kaart, komt uit het paperpad, gewoon uitgeknipt uit een pagina vol met vlinders.
Het takje en het hoekje zijn uitgestanst met een Joy!Crafts stans. Het parelhartje en de roosjes komen van Wild Orchid Crafts. Verder gebruikte ik Spellbinders Nestabilities om de stempel en de tekst uit te stansen en te matten.
Enkele plakparels en meeldraden maken het geheel af.

Ik hoop dat ik jullie mocht inspireren met dit kaartje.

Creatieve groetjes van Marijke

3 opmerkingen:

  1. Hoi Marijke,

    Supermooi gemaakt.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ontzettend mooie kaart Marijke.
    Super leuk plaatje en wat een prachtig designpapier heb je gebruikt!
    Groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Marijke
    mooie kaartjes
    grtjs Lisbeth

    BeantwoordenVerwijderen