zaterdag 7 december 2013

Geboortekaartje

Hallo iedereen,


Eén van de volgende weken moet de vrouw van een neef bevallen.  Mijn schoonzus wordt dan voor de 2de keer grootmoeder en mijn schoonouders krijgen  achterkleinkind nummer 2 er bij.  Toch wel een speciale gebeurtenis in de familie.
Het is al van in begin bekend dat het een meisje zou zijn.  Ik denk dat ze zelfs de naam hebben gezegd, want we zijn zelfs al uitgenodigd voor de babyborrel van Oona begin januari.  Tenzij de naam een grap is natuurlijk, maar hij lijkt wel speciaal, echt iets voor hen.

De afgelopen dagen (jaja 3 avonden er aan gewerkt, wel niet altijd even lang hoor) maakte ik een kaartje voor als het kindje geboren wordt.

- klik op de foto om 'm te vergroten -
  • Een digistempel van Whimsy stamps (Wee One)  ingekleurd met distress inkt en bewerkt met glossy accents en stickles glitter.  
  • Rondom de stempel heb ik frantage embossing poeder van Stampendous gebruikt (ook in de hoekjes op het design papier).  De roze en gouden kleur.
  • Design papier van Maja Design : Vintage Spring basics
  • Spellbinders stansen : Labels One en Decorative Label One en Deckled Rectangle
  • Een Memorybox stans (Elegant Scrollwork), een Magnolia Doohicky (Heart Swirl) en de hoekjes zijn van Joy!Crafts (Vintage Flourishes 6003/0015)
  • De bloemen zijn allemaal van Wild Orchid Crafts en bespoten met Glimmermist.  Ook het hartje is van WOC.
  • Een metalen bloemetje, pareldraad en een bedeltje van Hobyshop Agnes
  • De kant is van lang geleden op een beurs en wat plakpareltjes uit mijn grote doos "bling".
  • Kars vlinder ponsje
  • De tekst is gewoon uitgeprint.
  • Oh ja, ik heb zelfs genaaid op het kaartje, maar dat effect komt niet goed uit.


Nu nog een lintje boven door de kaart omdat hij niet kan rechtstaan door de hoekjes (had ik vooraf geen rekening mee gehouden, bloos, bloos).

Ik hoop dat dit kaartje een inspiratie mag zijn voor jullie.
Creatieve groetjes van Marijke.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten