vrijdag 5 juli 2013

Workshop voorbeelden

Dag lieve bloglezers,

de laatste tijd ben ik niet zo veel creatief bezig geweest.
Enkel wat DT opdrachtjes, het was dan ook een erg drukke tijd met het gezin en op het werk.

Deze voorbeelden maakte ik voor onze "Christmas in July" workshop van Cart'n Scrap Art : een layout en 2 kaartjes.  Je kan op de foto's klikken om ze te vergroten.




Het papier is van Bo Bunny (Powder Mountain Collection) en al het materiaal dat we mochten gebruiken zit in de workshop pakketten of is aanwezig in de workshopruimte.  Morgen is de eerste workshop.  Met 4 DT-leden staan we 10 deelnemers bij om kaartjes, layouts of een mini-album te maken.  De andere 3 DT-leden maakten uiteraard ook een aantal mooie voorbeelden.  Volgende week zaterdag wordt de workshop nog eens over gedaan (er waren te veel deelnemers, we moesten spreiden over 2 dagen).

Ik snak eigenlijk wel naar wat beter weer!  Mijn vakantie is immers ondertussen begonnen en ik zit wel graag buiten onder de parasol kaartjes te maken.  Vorig jaar maakte ik een hele lading verjaardagskaartjes!

Groetjes van Marijke.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten