zaterdag 27 april 2013

DT opdracht : boekkaart

Dag lieve bloglezers,

Als DT-lid van Cart'n scrap Art, kregen we met 2 mensen hetzelfde materiaal om onafhankelijk van elkaar iets te maken.  We kregen een prachtig vel design papier van Kaiserkraft uit de "Sweet Nothing" collectie met een bijpassend vel cardstock.

Ik maakte een boekkaart, een kaart in de vorm van een boek dus, met binnenin een ruimte waar je bijvoorbeeld wat lekkere snoepjes kan steken.

- voorkant -
- achterkant -
- binnenkant -
- Klik op de foto's om ze groter te zien! -

Ticket tekststempel = digistamp
Bloem en blaadjes = Magnolia Doohickey stansen
Vlinder = Cheery Lynn stans
Label binnenin = magnolia doohickey (Joy Kraft cardstock)

Om het een echt boek te laten lijken, bevestigde ik ronddom 2 scharnieren van grungeboard (Tim Holtz materiaal, zoiets als dikke karton, maar dan volledig flexibel) die ik bewerkte met Walnut Stain distressinkt en bevestigde met brads.
Op het label aan de binnenkant, kan ik dan nog een wens schrijven of stempelen.

Binnenin : hoekjes van Unique Hobby.
Randpons van Martha Stewart

Om te zien wat mijn DT-maatje Veerle maakte met hetzelfde papier, moet je even op de blog van Cart'n Scrap Art gaan kijken.

Groetjes van Marijke

1 opmerking:

  1. Heel erg mooie boekkaart Marijke !
    Die zijn leuk om te maken maar wel erg tijdrovend he !
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen