maandag 8 oktober 2012

Kaartje voor de Creanijn kaartjes challenge





Allez, dat was toch de bedoeling, een kaartje voor deze challenge ...
Maar ach, het ging helemaal fout!  De horizontale reep verving ik door een  'lijn' bloemen, maar ik kleefde mijn afdrukje te laag en toen was het hele kaartje "uit balans"!  GRRR!



Dan nog wat nagedacht en sneed ik de achterkant van het kaartje weg, vouwde ik een extra stuk DP in 2 en kleefde daar mijn kaart op, en oef, nu vind ik het toch stukken beter.  Maar ik vind het een vreemd kaartje vinden, niet één van mijn favoriete!
Maar eigenlijk voldoet hij nu niet meer echt aan de challenge ....  of toch?




Ingrediënten :

  • DP van Maja Design : Vintage Summer
  • Cardstock van ColorCore
  • Stempel van Lili Of The Valley : "Rosie Posie" ingekleurd met Distress inkt
  • Vlinderpons en Randpons van Martha Stewart
  • Memory Box stans : Elegant Scrollwork
  • Magnolia Doohickey stans : Heart Swirl
  • Bloemen o.a. van Wild Orchid Crafts
  • kant en plakparels
"GROTE ZUCHT" ! ! !

Groetjes van Marijke 

5 opmerkingen:

  1. toch is het een mooi kaartje geworden !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jawel noor, ik vind hem nog voldoen! Is trouwens een mooie kaart geworden!!!
    Je moet de kaart dan ook maar nog even aanmelden via Linkit (blauwe mannetje onderaan bericht van de challenge)

    BeantwoordenVerwijderen